El sol o kära dröm :)

Det är sooool i sthlm i dag och nu äntligen ligger jag och värmer mig i solen innan för glasrutan och läser min taxiteori...... : ) I natt drömde jag om mamma, jag träffade henne, pratade i telefon med henne, det var spännande. Hon hade en väninna med sig, kände inte igen henne, men vi var på ngn slags fest och hon gick omkring med henne och var jätteglad, eller de var jätteglada :) Så presenterade hon mig för sin väninna. ...  Vilken känsla... kul o se henne frisk och glaad.

Drömde om O´Malley också, vi var på ngn slags skola där han var med. Kommer ihåg honom under resan dit, på lektionerna då han hade svårt att sitta still och läraren skickade ut honom och mig.. jag var visst underkänd i det ämnet vilket fall så. Å så var det en gammal tant där som var typ ngt till mig och hon hjälpte mig att ta hand om O´Malley när jag var på lektioner.
Sen blev det festtillställning på  skolan och ja, jag fick ett sprucket glas som kunde gå sönder imunnen vilken sekund som helst. Jag kallade på servitrisen, hon var jättegammal tant... hon lovade hur som att fixa det. Det konstiga var bara det att när det kom tillbaka så var det en helt ny öl men inget nytt glas??? Åhh.. å de var ingen vidare fin lokal utan en riktigt SKOL-LOKAL så jag såg ju bort till diskbänken, massa disk och kanske var det så att det inte fanns glas, jag bestämde mig iaf för att gå bort och byta glas själv. Träffade en gammal kurskamrat där, berättade för henne varför jag var där och letade glas, hon kände visst servitrisen.... å på nåt konstigt sätt, vet inte varför, men hon sa till henne att jag sagt att hon var dum i huvudet... hon blev jättearg men helt plötsligt och juuust då så dyker det upp ryssar, jättestora ryssar i färgglada dräkter som drar med alla som kommer i deras väg att dansa till Kalinka kalinka...
Sen drömde att syrran hade en sportbil och hon och en kompis till henne åkte i väg för att byta kläder till dansen. Fast inte med bilen, för den hade jag och jag mötte dem med. Syrrans kompis var inte alls nöjd med ombytet utan ville låna kläder av mig.... sen minns jag inte mer... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0