Dåligt självförtroende förstör ditt liv!

Det är nämligen lika med = Dåliga tankar = Dåliga känslor om dig själv och allt runt omkring dig. Negativa Tankar om vad som kommer hända, om vad som har hänt, om vad du inte orkar. Lägg ner sånt!! å läs den här och förändra ditt liv, NU!


Jag ogillar verkligen starkt onödigt beklagande (en gång var jag tvungen att flytta från ett kollektiv för jag bodde med en som beklagade sig över att gå till affären och Handla!!! för det var tungt att bära hem maten!!!!!!??) över saker som man absolut inte ska behöva gnälla om, utan vara glad för. Tänk allt vi har runt omkring oss i vårt samhälle, vilken gåva att det ens finns! några tusen mil från oss finns inget liknande! utan bara vattenhål med smutsigt vatten, vi har det Helt otroligt! Jag vill hjälpa dem i andra länder.
Läs och förändra ditt liv. Lär dig vad dina tankar gör med dig helt omedvetet.
Fick boken av Björns föräldrar, tusen tack.
KRAAM!
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0