wake up cat.

ja.. vi behöver inte ngn väckarklocka iaf... eller ja, JAG.. Björnen sover alltid över allt.. för ngn dag sen så dammsög jag när han sov precis jämte och vår dammsugare låter Inte LITE...shit jag fattar inte, jag vet att jag hade lättare att sova när jag var mellan 19-22 år typ men nu går de bara inte, när katten börjat sitt första mjau, sen är det kört.... Sen får jag skylla mig själv när jag är uppe för länge på natten, för när jag inte är det är det ganska bra med lite väckning : ) Han vill för de mesta bara ha sällskap, mat och vatten. Gärna bli upplyft och gosad med. Å ja, han Är bortskämd med de där. Det är intressant också för de räcker att jag går upp och byter mat och vatten (som han ändå inte vill äta av på en gång) och byter rum, sen är han nöjd och lägger sig och sover i det rummet.. dohhh... haha, fattar inte de heller... men ja, jag antar att han vill ha sällskap och så byta rum, men inte vara själv  helt enkelt... ja så nu ligger han här och typ halv-sover efter ca 1 och en halv timmes tjat.... Tur Carina är uppe innan oss då så hon slipper störas av hans skrik.
O´Malley ser ut så här när han tjatar på mamma om sällskap....
Mamma gååååå uuuppp, gåå uppp gåå uppp.....å då är han Inte söt :P

Kraam
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0