Vin


Tip Tapp Tip Tapp


Carina kom hit och vi åt hemlagad god mat. Köttbullar med potatismos, mmm.. : ) Det kom dock aldrig ngn Tom hit, men det var nog tur det. Eftersom jag somnade nästan direkt då  Carina gett sig av hemåt,  hon skulle upp väldigt tidigt o jobba på lördagsmorgonen. Jag drack två glas av Rieslingvinet vi köpt, sen deckade jag och sov hela filmen vi skulle se....igeeeen.. haha. Björns knä måste det vara nåt sömnpulver utstrött i.... Zzz... Så gick de med den kvällen... Nejj, när jag vaknade till igen och surat klart över att jag somnat så tappade vi upp ett bad där vi avslutade kvällen.. det var mysigt.... :-) :- )



Skåål

I dag har jag blivit klar med alla delarna inför måndagen. Å så har vi tv-myst och lagat kyckling med currysås och ris och druckit några öl. Varit tråkigt väder i dag så inte haft lust att gå ut... borde väl gjort det, men så har det inte blivit. Funderade på att åka in till stan på kvällen, gå  ut en LITEN runda, inte typ fem ställen, men jag tror inte de blir av nu. Kanske, men antagligen inte... :P...

Nervöst

I morgon blir det repetition av kapitlen inför måndagen... men nu, Skååål! ; )

Puss & Kram
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0