UPP

Grrrrrrrrr
Efter provet så åkte vi med skruttisen till en verkstad, rutan fästes provisoriskt upp eftersom de kostade flera tusen att beställa en ny fönsterhiss från Tyskland, underbara bil. . . d blir inte på ett tag, å det blir inte beställning från sthlm.


Catch up

Vi åkte sedan norr ut för att hämta Björnens mobil hos Tomen som inte var hemma men de gick fint ändå då han hade Björns mob och Björn hans nyckel. Efter det pratade jag med min sångkamrat sedan Kulturama på tlfn som precis fått barn. Hon o sambon var båda lediga dagen till ära, så dit bar det för att se den 1 månad gamla bebisflickan och mysa med lite te och prat hos dem. De fick tulipaner, ett litet grattiskort och en nalle med ett hjärta till Lillan : ) Å så fikade vi gott! Jättemysigt! HUm hum hum...:) :)

Smilee
Sedan blev det en sväng förbi Ester-Bester innan hemfärd mot Sthlm. Myyys : ) Ester är så sööt, hon gör mig glad!Det har varit en jättemysig dag som avslutades i soffan med älsklingen för att kolla på dokumentär och lite dokumentär till o film då... men nu är jag tröttis, lång dag... sovdags...bums..

Sleep Tight :)
Puss o Kram
Miizen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0