TAXI-övningskört!

TAXI-ÖVNINGSKÖRT





I TYP SÅNT HÄR VÄGLAG.....
yep idag har jag varit Carinas personliga "taxi" :), till och från hennes jobb. Läste kartan innan jag skulle köra, men kom lite fel på vägen dit så tidsplaneringen sprack med lite drygt 10 min. suck. att de ska göra så mkt att köra lite fel. var hemma två timmar senare igen iaf :S hehe. men de är nyttigt att öva sig läsa karta, köra i sol, i snö, i regn allt är nyttigt. Koncentrationsövning blir det också, får träna mig på att koncentrera mig längre stunder i stockholmstrafiken i alla sorts väglag och både dag och kväll är jättenyttigt inför framtiden. Det tar på, men ju mer jag gör det  ju bättre lär jag väl bli hoppas jag?

RUN RUN..

Har sprungit 5 km idag på min tramp-cykel och gjort sit-ups!! ska försöka hålla i träningen nu!!

DAGENS RUNDA
Dagens rätt har blivit skinksnitzel i strimlor med fullkornsris och Café de Paris-sås... mumma:)  Å självklart gjorde vi så att de skulle finnas lite till Carina efter hon jobbat klart om hon var hungrig då och de var hon, hon smaskade allt i sig en lite portion av vår lagade mat och såg nöjd ut i vårt sällskap d gillar vi :) en glad Carina :) Man mår bra av att ta hand om varandra :)

DAGENS MÅSTE
Nu ska jag försöka sortera de allra sista pappren och komma igång med teorin som väntar! puhh..

KRAAM
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0