Snöstormen här

Ojjjjj vad det blåste och snöade i dag när jag skulle möta Paulina vid vår station i dag. Fyyy... men det gick bra, vi fikade lite majsbröd och Johan och Nyström -te, mycket gottt! Kul o se henne och att hon fick se vart vi bodde och så kissen så klart. Han växer så det knakar väger över 3 kg nu den lille rackaren.

3 månader
När hon varit här ett tag så var det dags att ge sig ut igen för att hälsa på paret som jag bodde i kollektiv tillsammans med, de har fått barn. Lille Hugo 3 månader, han var jättesöt, kul och se dem igen och få visa Björnen vart jag bodde när jag kom hit för några år sen. De bjöd på kaffe och marängtårta, gött! Men det var inte lätt att ta sig varken dit eller hem, fy fasen vilket väglag. uhh..men det gick bra.

Otäckt
På väg hem hade det hänt en stor olycka vid vår infart precis, fast motsatt riktning, ambulanser och allt. Usch, det var jättemycket snö på vägarna så man såg inte mittlinjerna, riktigt jobbigt och svårt att köra i, hade aldrig gett oss ut om vi inte haft en inbjudan inplanerad. Kvällen avslutades med Tacos sen iaf, mycket gott : ) Snart läggdags, bara lite till mys i soffan först... I morgon blire plugggg inför säkerhetsprovet!
På väg till bilen efter att ha stannat för att handla Tacos vid SKHLM -centrum.

KRAAAM
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0