sent

Klockan är sent på söndagen och vi är fortfarande alla under samma tak! Lite för Toms bil snöat fast och de inte fanns ngt att gräva fram den med först, men också lite för de är mysigt o vara alla här tror jag minsann ;-) Det är heemskt väder och mysigt och krypa ner under filtar i soffan hela syskonskaran och moi då. Känns som lite extrasyskon typ ;-P

Tidiagare i dag så skjutsade jag carina så hon kunde lämna nyckeln och gå igenom lgnh med hyresvärden...o sen så åkte vi 2 runt o letade spadar åt tom, så han skulle kunna få ut sin bil, på 4 olika mackar var vi. 4:e macken hade SMÅ plastspadar.. så sådana blev det!! Väl hemma så blev de jättegod pizza. hemleverans och så en hyrfilm på d :) nice nice... Tom bestämde sig för o stanna ytterligare en natt.... han orka inte gå ut och börja gräva runt bilen nu, det är möörkt och kallt ute, så de förstår jag, är typ -13...uhh.... Så bröderna ligger i varsin soffa här nu o kikar tv... tusen bröder tror jag, eller nu bytte de.. eng.. ja nåt, säkert ngn ny film :-) ... Inte ofta man/vi är under samma tak så länge.... Kanske vid högtider, men framförallt äldre brodern brukar Inte kunna vara stilla såå länge, han får lätt myror i brallan o måste ge sig i väg och hitta på saker, men inte nu, han e fortf här :-) ...tror nog de e skönt med en stillsam helg för gruppchefen, behövligt. :D kul kul. Så jaa.. Vi har verkligen en mysig avslutning på den här helgen... funderar dock på lägga mig snart, skulle vara skönt... blev ju sent i går... men de var en bra natt i natt... pratade med en gammal polare över en öl på nätet (japp så kan man också ses) och Björn spelade poker o mådde bra... så de var mys tills morgonen börja smyga sig på igen... :-)

Hoppas Din helg varit fin ocksååå,
KRAAAM
Miizen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0