plugghäst

i eftermiddag har det lagats Kycklingtårta här i vårt lilla kollektiv. Det är Carinas recept som hon har fått av Malin, en av hennes bästa vänner uppe i Ö-vik. (Om du läser Malin så gillar vi ditt recept megamycket ;-)) Såhär såg det ut.... :)
Innan maten var det mattesession. Carina läser matte C, snart tenta för henne och Björn ska snart börja matte B men har redan börjat förbereda, smart! Själv läser jag ju som ni säkert redan vet för att kunna ta mitt TFL :)
BTW; Cool plugghäst jag hitta va?? shit vilka Nymodigheter!! :D
nu har vi gett upp för dagen med just plugg... tror jag iaf... :)

Björn och jag har varit iväg och handlat, pantat och varit på Carlssons. Fixade miniräknare till honom och tätningslist till Carinas rum där, bland annat.. så nu har vi just tätat Carinas fönster, de drog som sjutton... men nu, fixat! ; ) ska hjälpa Björn med lite sortering nu :D

Take care! <3
KRAAM
Miizen
p.s. O´Malley har varit jättegnällig hela dagen :/ d.s

Kommentarer
Postat av: Nea

Kul att få din blogg! Gillar planchen eller tavlan i köket, härlig!

2010-02-24 @ 15:50:29
URL: http://linneaegnor.se
Postat av: Miizen

Aa, visst är det en härlig tavla!! Man får göra vad man kan när man inte har råd att resa till andra sidan =) Tack kul o få din också!! =)

2010-02-24 @ 23:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0