påverkan.

den där filmen vi såg i går om Kriget i Irak påverkade mig mer än vad jag trodde, när vi sitter o pluggar så ser jag en människa på en lite snöbergstopp några km bort genom fönstret.. jag bara:
M: - shit ser du människan där borta?
B: - Aa..
M: - Tänk om man skulle skjuta den, vad kul, eller ja inte kul men..vad kan skjuta så långt?
B: - En sniper kan skjuta några km..... Jag såg när de sköt med sånt på Discovery en gång, men det såg ganska... han fortsätter berätta..
M: - Va?
B: - Ja själva Kalibern var typ 5 cm och hylsan var såååhääär stor..
M: - Mm... "poff poff" säger jag och tittar på männsikan på berget å tänker för mig själv (Kaliber? det låter typ som "Kolibri"..)
Är för djupt i mina tankar för att höra allt Björn sett på Discovery-tv.

Kommentarer
Postat av: Cina

Haha, ni är ju knäppa :P

2010-02-25 @ 19:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0