Ö-vik


Arlanda

jaaha då har söta Carinan lämnat oss för helgen. Hon är på väg upp för att skriva sitt matteprov och umgås med nära och kära. Å i kväll åker Tom också upp! Vi vill också, Geee oss pengar! Kolla vädret f-n vad nice det varit med lite norrlandsluft, lite scooter och hälrigt umgänge i SOOLEN! Fucktards-pengar.


Uggel,uggel

Jag la mig förresten inte o läste igår utan vi råkade börja kolla på en film :P den handlade om militärer som varit i Irak och fått komma hem men kallades in igen. Den var ganska rörande faktiskt, och "fyllde väl sitt budskap" som Björn sa.


and NOW

Förresten sitter jag vid min gamla mac nu som inte har ngt ljud och har den äldre progmvaran "Tiger" och inte har ngn batteritid kvar men som annars fungerar utmärkt..... det är perfekt för nu har jag all musik o allt på den nya som är inkopplad i vardagsrummet o så har jag denna i köket så nu  kan jag när jag behöver göra mina test här på körkortssidan efter jag läst de olika delarna, göra dem utan att behöva gå in o sitta som en spaghetti i soffan :P.... Det går bra hittills (!), och björn sitter och pluggar matte :) Mysigt är det sitter i solen med öppet fönster o vanligtvis dricker vi ju inte kaffe men för att orka plugga så mycket som möjligt kanske de blir en eller två koppar i dag.. :) Trivs i vår lya tillsammans <3


Fiffigt

Ska se om det finns några roliga äldre bilder på den här datorn jag kan lägga upp nu ;) Är så glad den faktiskt kommer till användning!! för jag får ändå inte dess affektionsvärde om jag säljer den! ;)

Solskimmer-skål ;)
Kraam
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0