O K E J

nu har jag druckit några glas vin och några öl men jag bloggar ändå ;-P  I dag har vi varit på systemet och fyllt på förrådet, har inte särskilt stort förråd.... hhaha, men ändå, konstigt jag inleder med alkoholen va :D

Sen har vi hjälpt carina och flytta, hiit. Jag, Björnen och Tom, och efter det så åt vi tillsammans här :-) myys! Så aa nu har hoon flyttat in. Hon ligger där inne och försöker sova just nu men hon är förkyld så vi får väl se hur det går...hjälpte henne packa upp lite innan också. Konstigt att hon är här när vi vaknar i morgon och för henne också att vakna här...... Fast just de... det är helg och då sover vi över hos varandra, så Tom är ju här också i morgon!! Eller ja, vi och vi.... jag och björnen hamnar hos Tom i bland på helgerna och i bland sover han här. Nu är han här och ja rummet e ju upptaget nu, Hans rum :P haha, nää, men det finns en extra madrass och säng också :) så no probs. Jag tycker det är myyys när vi är alla under samma tak. Tror Mallan också tycker det ( O´malley (katten)) :D

åhhh, jag önskar vi hade en jacuzziii right now... då hade vi badat framför filmen här med ölen i hand... yammi. men så är det inte... :P
(tror fan de e precis de här glasen vi har) ( VAAA!! Finns de sådana jacuzzzii?? cool. trodde de var bara i min dröm)

PUSS & KRAAM
Miizen
ps. undrar om det är roligare när jag skriver och är berusad :P ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0