"my favorite things"

Jag var tvungen att plugga när vi slöat lite vid tv:n idag, legat och myst i björnens knä ( de var sömnpulver i det som vanligt, nedrans). Jag var tyvärr inte på jättebra humör heller och ganska trött... beror på att d både blivit sent och alkohol i helgen +  att jag är nervös inför i morgon, tycker inte alls om delen jag pluggat nu. Gillar inte att räkna och d är mycket räkna nu, även om det inte är så svårt egentligen så blir jag iaf nervös.. buh..min hjärna är ingen räknar-hjärna. Björnen erbjöd sig att åka o handla själv för jag behövde ju plugga iaf, så snälllll. Väl var hemma igen så hade han med sig mina favoritchips och gelehjärtan:) :) och så gjorde han en jättegod middag till mig medan jag satt och pluggade i köket, jag har världens bästa älskling jag =) =) å efter en timme eller så, så åt vi, de var jättegod fläskfilé med ugnsbakade potatishalvor (som receptet så fint hette) o så bernaisesås till det och lite gurka hehe. rocculan var slut i affären sa han, så de blev gurka : ) saftigt och gott! (inte tomater som de blivit om ngn viss person varit med o handlat, jaa, på ren rutin alltså, gott m nåt annat). Björn gillar inte tomat jättemycket och de var kul att han köpt mat helt själv! Å lagat då! och pricken över i:et blir att avsluta med kladdkaka alá Björnen nu. Fin alla hjärtans kväll:) ....måste ta de lugnt och sansat i morgon nu bara. Inte räkna några km-fel. kom igen nu!!

(min hjärna)
G


Natti natti vänner
skriver i morgon igen! :)
Promise!
Kraaam
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0