LIMO.

Vår fredag-kväll blev hemlagad pizza med öl och efterrätt hemma hos Nicke. Sen var vi ute tillsammans med honom på "Landet" som ligger vid Telefonplan. Efter det blev det en sån där runda som jag INTE har råd med, men Björn ville fira att han fått jobb igen vilket jag också är Glad för  så vi hamnade SÅKLART på Medusa, haha, och sen  05-stället LAB, OCH på efterfest (!). Till efterfesten åkte vi Limousine som helt klart var en upplevelse i sig. Jag har inte åkt tidigare under mina 25 år så....
Det var en STOR bil och vi fick champange på färden och.... påfyllning, vi var typ åtta i bilen och det såg nästan ut precis som på bilden faktiskt....påfyllning..ja, jag tyckte väl vi åkte vääldigt läääänge. Bilen stannade till slut...i  b a g a r m o s s e n. Det var mest schyssta people men även några, rent ut sagt, idioter! i de där gänget. Han som stod för kalaset var en av the bad guy, han var trevlig, men han drog i sig en o annan lina under den där färden, och efter också... fy f-n.... o viftade med sina sedlar och sa att de var roligt att ha mycket pengar, men att det roligaste var ändå att spendera dem och att vi borde pröva.... ja shit... haha, men efterfesten han bjöd in till var helt avslagen, vilket j-vla rötägg, han ville vara ngt och någon han VERKLIGEN, VERKLIGEN inte var... Å Lägenheten vi kom till var inte hans utan hans kompis (som inte visste vi skulle komma) det luktade Gröööönt där inne, om man säger så, röktes inomhus och d fanns, just det!! INGET att dricka.. så där satt vi o glodde ett tag när pimp-nissen försökte "beställa" ett flak öl, han försvann ett bra tag, och kom tillbaka till tomhänt... vid 06- tiden när T-banan rullar igen så begav vi oss hemåt och det tog ett tag att åka från andra sidan stan till vår sida. MEN, det har varit en upplevelserik (var ju faktiskt på ett nytt jättetrevligt litet ställe i början av kvällen med Nicks tex) och bra kväll får jag ändå säga när jag summerar! Hade mycket trevligt till största delen!! Nu ska jag sova... trots att natten är över för längesen...:P ouups.

Trevlig helg alla,
KRAAM
Miizen

Kommentarer
Postat av: ester

hahaha vilken crazy utekväll :P

2010-03-02 @ 17:47:48
URL: http://sobrenatural.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0