Längtar!!!

f--n vad jag vill ha sommarnätterna på Öland framför brasan nu! Då utan ngt jobb i världen, bara chill, musik, gitarr eld!! Öl!! MUMMAA såhär ser jag ut när jag njuter som mest och bäst framför stenspisen på Ölaand!! =))


Åhh så längtar jag till vi ska till GREKLAND!! Slippa allt vad Midsommarplaner innebär!! Bara flyga bort och iväg från allt äckel-supande  och våldtäkter och allt skit som händer här i (iaf just nu) skitkallaaa Sverige i jämförelse till Greeekllaandet, ÄLSKA. YESS jag längtarrr... Santorini here we come.... 4 månader sen är det dags för HÖGSOMMAR UUUUTAAAN ALLERGI! vi ska f-n flytta utomlands senare i livet!! LÄTT! vad finns det att tveka om egentligen??? Svenska skolan finns ju utomlands!! ( Ja jag tänker för framtida små-martha och små-björn, jag är ju ändå 26 år i år, kan asbolut ha en viss längtan tills förutsättningar är lite mer rätt för småttisar :))

With Love
Miizen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0