kommunikation.

SOM VI SA DÅ??!
VA? JAHA? JAG TRODDE DU SA....
Varför kan inte det var en lätt sak. Som nu i kväll när den ena brodern ska köra den andra, då ska jag helt plötsligt mitt i en film ut o åka och köra ja också?? Det har ingen sagt??? Detta för de tydligen inte planeras att den ena har tänkt sig bli hämtad och den andra tänkt att de finns ju SL att ta sig fram med, eller MIN bil då... Aa där missade jag slutet på en jättebra film :( , f--n, hade inte alls planerat att ut o åka och köra bland tung trafik just nu. Jag är trött nu, om jag vetat att jag skulle ut o köra hade jag ju vilat eftersom jag vet extra noga nu när jag läser min TFL-teori att det är MINST lika farligt att vara trött som det är att ha druckit alkohol och köra...... å nu var jag småsömnig o mitt i en film, på dåligt humör blev jag också på köpet, irriterad.

Att bli irriterad känns ungefär som att bli skrämd av t.ex en sånhär
får stora uppspärrade ögon
Bli varm
Så går det tillbaka, sakta känns det genom hela kroppen
Fast det är ändå kvar liksom. . .
suck.

De får bättra sin kommunikation för det påverkar ju faktiskt andra också, i detta fallet mig, ja de säger de SKA diskutera/planera saker o så drar de ut på det till det längsta....Mm.. men relationer och kommunikation är ju erkänt det svåraste människorna har att deala med. Får hoppas att de gick bra iaf, jag åkte med och körde hem sen. Björnen e fortfarande ute på vägarna, usch för det, farligt. Funderar på att sprätta en kall öl eller ett glas vin och lyssna på musik jag gillar så blir jag på bättre humör igen... får se, han kommer väl snart så.. :)

God Kväll.
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0