ja, mm.

up and down.
Vände ju rätt rejält på dygnet under fredagen o när vi vaknade igen förmådde vi oss inte annat än att bädda ner oss på en madrass framför tv:n och se film o annat braa på tv hela lördagen. NICE, förutom att jag sträckte min nacke och fortfarande har ont. låg på nåt lustigt sätt och skulle resa mig lite och så.. poff...åå de gör ont långt ut i axeln... så typiskt. Snäll-Björn försökte massera bort det men lättare sagt än gjort.

oh yes.
Favoriten på tvn under lördagskvällen måste ändå vara Solsidan som vi såg på vår lilla On Demand-box!! hah. det gillar vi!!

Förberedelsetruppen.
Vi lagade under lördagen kasseler med ris och bea-sås, smaskig dagen-efter-mat måste jag säga!! å det som blev över förvandlade vi bums till två matlådor! Bra för i morgon jobbar Björnen igen :D

Kraam
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0