friday

Music´s life
Lyssnar på musik o väntar på en gitarrist ska komma hit  så ska vi spela o sjunga lite, äta lite o dricka lite vin : )
Har annars tvättat en del. Bland annat ett stort täcke som hängt och droppat i hallen hela i går kväll och natten och halva dagen. Tar lång tid för ett täcke och torka... Carina ska ha det så därför har vi tvättat det. Allt klart för inflytten här nu, hoppas att hon är färdig för flytt där borta. Verkar mest som om hon joooobbbbar.

Myskväll
I onsdags drack vi vin, ett vitt vin av Riesling som heter Moselland. Gott gott... o så kollade vi film tills långt i på natten, mysigt. Dock tråkigt de inte finns jobb för Björnen ännu. Har skrivit ut alla papper för de kommande taxiproven också, nästan, så det är bara och börja plugga på allt nytt! :)  mitten av mars är det dags igen. Kul att få pluggsällskap nu när Carina flyttar hit. Roligare att vara två! :) "Säkerhet och beteende" - delen ska inte vara några problem, hade ju bara missat läsa lite där, o missade ändå bara med 3 p. hihi.. det är lugnt. Lagstiftning vet jag inte hur det ligger till med, inte kollat i genom det ännu. Kan vara mer o hålla reda på där, men tror inte de var så mkt så det jämnar väl ut sig.

Pappa
På måndag åker pappa och hans nya och någon kompis till henne till Italien för att åka skidor. Bussresa som pappa alltid åker på, förut med mamma.. men han har även fortsatt efter. Det är vackert där, varit med 2 ggr med syrran. . . 1 v.... På tal om syrran ska jag försöka ta mig dit och hälsa på också, men just nu går det bara inte. Ingen inkomst = inget kul utanför lgnh som inte är Gratis, i princip... Fick ett alla hjärtans dag kort av henne från Norge förresten. Några dagar sent kom den men var jättefint, och så fick jag ett långt mail här om dagen också. .. jaag SAKNAR henne...:( (  .....  näee nu ska jag fortsätta att vänta på gitarristen jag Aldrig spelat med innan och vara lite social med Björnen. Förresten så anledningen till att de blir av att gitarristen kommer var att han frågade när de passade i går, och jag föreslog i dag.. så så blev det... trevligt att det äntligen blir av. Väldigt längesen vi stötte på varandra och det kom på tal så de ska bli kul o testa o spela lite... får se vart de leder, håller tummarna för att de ska kännas bra och att han är professionell i sitt spelande och sätt att vara..

Sköt om er o ha en mysig kväll,
KRAAM
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0