friday.

big NO NO
and no money. vad mer att säga.
i dag vakna jag inte riktigt på rätt
sida. Jag har bara måsten framför mig,
kanske därför iof. Några räkningar som
MÅSTE betalas och så en pappershög
som jag undvikit  in i det längsta.
Måste få undan den också o egentligen
skulle det behövas städa också.
Får se vad som blir gjort.

Back on track.
En BRA sak har hänt iaf.
Telefonen ringde i morse, ja
inte Min, vilket var bra. För d
var Björnens jobb-polare som sa
att de fanns jobb till honom
f.ro.m måndag. Gissa vem som
blev GLAD då !! Skööönt.


Söder
Jag funderar på om jag ska åka
ner till pappa lite ett tag snart.
Vi får se...men saknar nästan
gubben lite ;) eller??? haha
gör jag? f-n vad bra isf.

KRAAM
Miizen
ps. det går inte att göra mellanrum igen. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0