en mamma

En mamma hade ju inte varit fel. SAKNAR min mamma. Såg "I taket lyser stjärnorna" i går på CANAL+. Jag Hatar Cancer och att vara mödralös. Kan hon inte bara komma tillbaka. Hon var så söt... :(. Två år sen blir det i sommar, i juni. Två år utan mamma.

Skickade in en ansökan till "Spårlöst" i går, men chansen är liten att man blir utvald där, men hoppas går ju. Har ju iaf lite information om mina biologiska föräldrar. Tänk vilken lycka att hitta dem.....
De är några stycken som varit tillbaka till just Colombia och hittat sina mödrar och syskon. Gripande att titta på när man är i samma situation med samma längtan själv. Det skulle betyda så mkt, allt, att inte vara "ensam" längre. Få hitta min familj, mitt blod.

http://www.tv4.se/sparlost

Kraam
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0