annars...

... har jag varit och fått en remiss till allergimottagning på sophiahemmet idag... ska förhoppningsvis få hyposens (långverkande spruta) mot både gråbo och katt (om d nu är det jag börjat känna av här hemma) De ska kolla allt o så jag säger rätt också tror jag. Fast gråbo vet jag ju att det är så :) men allergiker brukar ofta ha lätt att "fånga upp" anda allergier. skönt med remiss...grattis till mig, ens ak till ur världen.

Har handlat också, så i dag bliree Lasange alá Gustaf... ska strax börja laga! :)

OCH..

Carina är hemma och är sjuk idag...
... känner du igen dig gumman? hhaha. Ganska likt eller? ;P KRYA! Du e snart pigg igen ska du se!! ;-)
CARINA SNART >>>>

Å det här är O´Malley på Carinans dörr.... :P
=) =) = ) hehe smart katt va... mjau mjau mjau... vår lille *stjärna här i hushållet...
kaxig....
några morhår har han gjort krook på=)=)
favvoplatsen där han INTE kans sträcka ut sig längre... hehe, växer så det knakar.....
tror inte han fattar själv varför han inte får plats där längre.. :P :D
Älsklings O´Malley eller Mallan som jag brukar kalla honom för han är just det, Malllliiiig... ; )


Smile for Life, and Life will smile back..yeahh right back on you!! ;-) ;-)
MÅNGA KRAAMAR
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0