Alla <3-dag


M- 08.15

..alla hjärtans och i morgon ska jag skriva prov igen, det enda jag tänker på om jag kommer att kugga igen eller inte. Suck. Vi får se, tar inte ut ngt i förskott så klart, Nervös.

for U.

hjärtans dag, ja. vad säger man, vi har väl hjärtans-dagar med varandra ofta, så d händer väl inget särskilt här i dag. Vi hade en mysig kväll i går, mycket mysig, vi badade och drack ett glas vitt, klockan var ju över 00, så de kan väl räknas? Kan bli en bio i kväll vi får se. Annars går alla mina hjärte-tankar till vänner och familj och alla er andra som hittat hit!! :) Stoora kramar och pussar till er!!!
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM ! :) <3
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0