--ö-ö-öö-ö-ö-ö----

1 vecka kvar...

Annars har vi varit och handlat (så lite vi kan i denna tid) på Ikea för att kunna förvara saker i, plastbackar blev det! Å nu är allt packat!, och rummet ser ut som ett helt annat rum! :D Skönt att det bara är grovjobbet kvar nu, dammsuga, torka, damma och flytta in soffan... sen så, färdigt för inflytt för söt-carinan nästa helg :)


Får inte slappna av, måste kämpa!!
Å jag har bokat ny tid för min miss på vägverket nu, tyvärr fanns de inget på den delen jag missade förrän i Mars! Inte mycket att göra åt, jag bokade tider för de två tyngsta delarna i Mars å de två andra proven jag har kvar skriver jag  nu på måndag och onsdag. Sen får jag se när jag kör upp.. bara ringa och boka! Jag avbokade tiden jag hade innan i dag för de kändes för pressat. Har mailat och frågat lite ang. uppkörningen å när jag får svar på de frågorna, och om jag vill, så är de är bara att ringa o boka igen! De fanns tider i Södertälje innan feb slut nu, så om jag vill kan jag göra den också innan Mars. heja! Sen är det två st internkurser som väntar på mig!! Å läkar- och drog- prov.. !

KRAAM
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0