- 3 kap - 3 p.

jaa, jag skrev upp Björn körde mig dit och jaa SKRUTT-bilen har ju lyckats bli "sjuk" i sin ruta och ville absolut INTEE gå upp igen efter vi dragit ner den för att stänga porten efter oss för två dagar sen. nepp.. så sen dess har vi åkt runt med öppet fönstret. Måste säga att det blåser härligt ljummet ute så d gjorde oss verkligen inget alls ....o nej...

hur som kom fram till klarabergsviadukten 80, som ligger vid t-cen, björn körde med en filt över benen dit :P  Där blev vi i ca 40 min... när jag var inne på mitt prov. Därinne märkte jag att jag inte kände igen frågorna från det jag repeterat. OUUPS... så till slut så blev de helt omotiverat klickande framåt, ouups... och när jag tryckte på "rätta" så var jag 3p från att få ett Godkänt....Ouups igen...;P Jag kom ändå ut leende eller ja skrattande där i från, skrattretande var det och typiskt mig att inte bli arg utan skrattig av de.. Vill tro att det är en bra egenskap ändå...Det finns ju två sätt att se på livet som en Komedi eller som en Tragedi!! Men de skulel bli hemskt om man klagade över allt, mycket roligare att försöka ta det mesta med en klackspark o vara glad för det som man faktiskt har och har kvar. Trots min otroliga värk jag haft och trots  många i min släkt inte lever i dag så försöker jag verkligen alltid se det positiva. Självklart har det funnits perioder som varit vidriga och sjukt jobbiga, men de har jag inte visat för alla, utan jag har haft stunder för mig själv och med mina absolut närmsta...det räcker.... att visa många fler huuur jobbigt de varit hade varit ett nederlag både för dem och mig. Jag hade verkligen inte mått bra av få och se fler ledsna. Jag har försökt fånga upp andras leenden och berättelser, det har gett mig själv, från början, små små leenden men framförallt så har jag kunnat vila mitt lilla huvud från mitt och mina tankar kring allt som har hänt och som hela tiden händer, alla faser man går i genom efter ens mamma avlidit i en så svår sjukdom.... (använder dock det hela tiden i vardagen också, tar hjälp av andra bara genom att lyssna och titta på dem, alla leenden och skratt jag ser,  det funkar verkligen! Varje leende ger mig lite energi, de ska ni veta alla underbara vänner. Å det är såå mycket som handlar om inställning, det har jag lärt mig) Så d finns Ingen anledning att dra ner andra i sin egen skit, de räcker så gott med de närmsta, de är redan i det oftast för att man själv är det, de är  familj ((din "familj" väljer Du, det är det absolut bästa med familj!! )) d förstår bäst.....man är på samma plan och det är så viktigt! Viktigast för att få känna förståelse och utbyte, det tror iaf jag. Man måste alltid försöka se uppåt o framåt! ...Det hade mamma velat! :)
_____
hur som tillbaka till provet...
Jag hade missat läsa 2 kap som jag inte trodde hörde till "säkerhets beteende-delen" oupsiidooopsii..... klarade mig Nästan ändå, synd där.. men värre saker har ju hänt, å för den delen vill jag känna att jag verkligen kan de jag gör också o inte bara gissar och råkar gissa rätt och får Godkänt... de är Feel tycker jag, känns oansvarsfullt även om de varit skönt så säger hela jag bestämt nej till bananskalstekniken! ! ! Får läsa delarna jag missade och gå dit igen för att sätta full pott ; )

Pusspuss
Miizen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0