TIsDaY.

Har fyllt i CSN-papper och varit på mitt första terapisamtal på Huma Nova. Det var, ja, skönt.
På fredag, lördag o söndag är det 7h-pass som gäller på HN. så hela helgen kommer jag vara död för som jag förstått det så går man djupt in i sig själv, så jag räknar inte med att göra ngt annat på kvällarna under helgen. Om jag orkar ska jag dock på bröllopsfest med Björnen, en av hans jobbarkompisar har gift sig och ska ha lite fest på lördagskvällen men jag ska upp tidigt på söndag efter en heldag på lördagen.... så har inga större förväntningar eller förhoppningar om att kunna närvara. Försöker ställa in mig både mentalt och fysiskt att fixa så långa dagar och ta hand om my animals här hemma det är mitt mål för helgen. Om jag orkar gå på festen är det en bonus=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0