terapi och kärlekskickoff.

I dag är det dags att testa den manliga psykosyntesterapeuten och se hur det känns, sen är valet kvar. Efter det ska jag äta lite med min älskling och sen ska vi på kärlekskickoff på Huma Nova och lyssna på en kärlekscoach och en leg.psykoterapeut mellan 18-22. Ska bli väldigt intressant! Hålla kärleken i gång och på topp tillsammans är det bästa jag kan tänka mig göra, älskar det. Kunde aldrig tro jag skulle få möta min kärlek jag har idag efter allt som hänt. Men woop så var han där. Man måste nog bara våga tro på att han finns men inte tro man ska möta honom då man vill eller önskar eller ngt sådant. Bara att våga tro att han Finns där ute räcker. Jag har ett underbart Nu med honom och ser en ljus framtid med mannen i mitt Liv ;)

KRaam
Miizeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0