Ont i ryggen.

Tag parti!
Efter ca 21 timmar på plats på Huma Nova varav 18 timmar på en pinnstol har jag fått lite ont i ryggen. Men jag fick massage när jag kom hem och nu ska det bli ett skönt bad med tända ljus samtidigt som vi ska se utfrågningen på SVT nu vid 19.55. Valfrågorna är alltid roliga, men jag vet vad jag ska rösta! Har gjort valtestet upprepade gånger nu och får alltid samma parti. Jag pendlar mellan två men har bestämt mig nu. Bara 3 veckor kvar sen får vi äntligen göra våra röster hörda!! Å det är oerhört viktigt att vi gör det, det gäller ju vår framtid våra studier och våra familjer. Hur kan man t.ex. vilja ta bort Rut och Rot-avdrag och höja bensin och fastighetsskatten ???? Se till att du gör din röst hörd för rätt parti den 19 september!!!


Testet






å det hittar du här:



http://www.dn.se/nyheter/valet2010/kolla-var-du-star-infor-valet-1.1123899

KRAAM
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0