Önskar.

Höst snart?
Ja sommar tickar på, jag är nöjd för att ha varit en såhär fattig sommar så har det ändå gått bra, över förväntan. Det enda jag önskar är att jag BADAT mycket mer och sett Många Fler solnedgångar men har inte velat åka till Öland själv så de har inte blivit så.  Och sambobambon gillar inte bada eller att vara ute när han väl är hemma från jobbet vilket kanske kan vara förståeligt. Jag önskar dock han vore mer för det och för att grilla. Jag hade lätt kunnat grilla varje dag på sommaren =)=) men icke det heller. Vill ju inte göra allt själv!!... och kompisar?? nja, jag har kompisar men de bor inte så nära, det finns en del i Stockholm men under sommaren så har de jobbat eller semestrat ngn annanstans så .... själv eller inte alls har varit alternativen på efm och kvällen när Björnen kommer hem.


Regn
Senare tiden har det regnat mycket vilket varit mysigt! Å skönt för då slipper jag ha ångest över att jag inte badar eller gör andra roliga saker med kompisar som ändå inte bor är här utan i London, Göteborg och andra ställen och städer långt bort. MEN Jag har ändå inte råd att göra ngt extra ordinärt så det spelar ingen större roll Om de varit nära vilket fall, Verkligen inte råd alltså.

Sommarbio.
Var på Bio igår Inception. Inte någon film för mig, för komplicerad, utdragen, konstig, overklig och för mycket action. Nej, fattar inte att DiCaprio-snubben alltid ska välja så knepigt konstiga och overkliga roller/manus. Usch. Aldrig tyckt så bra om honom och det fortsätter så tycker inte han är så trovärdig alla gånger jag. Nej... inte någon film eller skådis för mig!

Helg
Har lite mindre planer för helgen men vi får se hur allt blir och går! Skriver snart igen..

Kraaamar
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0