Omvälvande men Underbart.

Ingen är ensam...längre.
Dagarna är fyllda med tillit, lugn, stillsamhet, tårar, ilska, en varm gemenskap i alla känslostormar våra olika öden bär och för med sig, familjär känsla, glädje,  mod, möten med andra,  med mig/oss själva. Det är helt fantastiskt spännande och inspirerande att ha påbörjat min resa och samtidigt Verkligen få ta del av andras. Vi m varandra otroligt nära och det är så fantastiskt berikande, jag är sååå obeskrivligt tacksam jag är med på det här tåget just nu för det är precis var jag vill vara och behöver vara i dag. Alla borde unna sig själv den här kursen, tiden, alla är värda det och behöver få mötas som vi gör med en fantastiskt hand framsträckt av Huma Novas väldigt accepterande och erfarna psykosyntesterapeuter (2 st en man en kvinna). Nu ska vi hitta våra vägar, en balans och harmoni i livet för vart är vi på väg?... under året kommer mycket hända i mötet med dem varandra och våra privata terapeuter.

drömlikt.
som sagt fantastisk resa med 21 till fantastiskt modiga, sköra och underbara människor är nu påbörjad och jag känner sådan kärlek och lycka med dem. Sista dagen på helgen i morgon..... fler liv och livssöden att ta del av i grupp, tänk vad folk varit med om alltså.... dags att krypa ner, lång dag 10-17 (som känns som 10-12). Tack för din tid här.

Kraaam
Miizen
http://www.humanova.com/personlig_utveckling.asp

Kommentarer
Postat av: Cina

Roligt att höra att du tycker att det är bra!

Du är stark som orkar göra en sån här sak! Stora kramar till dig!

2010-08-29 @ 15:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0