Öland och barndomshemmet.


först..

Fredag kväll kom vi fram pappa hämtade oss och vi grillade tillsammans här hemma. Lördag tog vi det lugnt och åkte över till Öland mitt på dagen då det var det strålande sol som tänkt dock regnade det där när vi väl var där :/ men vi blev bjudna på middag av grannen :) och på kvällen mös vi i soffan med syster och en vän till henne till en film "case 39".



sen.
Söndagen var vi ganska tidigt ihopackade för att bege oss hemåt igen, en blixtvisit blev det med andra ord. Men det var så tråkigt väder... blött och regnigt så det var inte mkt att vara kvar i det vädret. Vi besökte min syssling på vår väg hemåt, tittade ordentligt på deras nyköpta hus/sommarstuga precis vid havet i Köpingsvik. Å så hälsade vi på barnen där som klart tyckte det var jättekul med djuren som reser med oss överallt så snällt, fungerar verkligen super. Efter det bar det hem tii V-ö i dass-vädret var hemma runt kl 13 idag, kanske lite innan. Vi åt en god lunch och så gjorde Björnen klart allt inför hans tågresa kl 18. Efm mös vi bara och så småningom kom pappa hem och senare kom även syrran, några timmar efter oss från Öland hon också...





Ena halvan.
När det blev dags att lämna Björn vid tåget så följde pappa med och vinkade av honom och sen åkte vi och handlade så vi kunde grilla. Så ikväll har det grillats och druckits lite gott vin till. Å så har vi rensat luften som alltid. Ris och ros - det är svårt med realtioner men efter kvällen kan jag iaf inte tycka att det är sämre. Det är lite som det alltid är helt enkelt å det är inte lätt men det fungerar iaf.

Tågstationen.


Planer.
I morgon är det jobb för familjen på schemat får se vad jag hittar på. Men jag har iaf lite planer!!
Saknar mitt hjärta här...min andra hälft. Aldrig har ett kärleksförhållande jag haft känts så bra och så helande som det jag har med Björn. Det är en fantastisk känsla och en gåva i sig att få uppleva. Jag Älskar verkligen nu. Å jag är väldigt lycklig!!

 





Kraam
Miizen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0