Måste bli bättre med bilder.

Men eftersom jag inte lyckas skicka bilder direkt från Mobilen till  bloggen så går det sädär med det.
Dagen i dag har varit väldigt stilla och som vanligt REGNIG i Regn-Växjö. Sveriges regntätaste stad, Varfööör bosätter man sig här?? Det är min stora fråga det. haha. Varför i någon liten håla överhuvudtaget?? Det är en ännu störra fråga kanske. Men Om man ska bosätta sig i små personliga hålor där alla känner alla tror jag att man mer eller mindre måste ÄLSKA att...

  • ALLA vet vem man är
  • ALLA skvallrar om allt
  • Alla får oväntade besök och är tvungna att stå o prata och bjuda på kafffe och bullar när man bara tänkt sjunka ner i sin mjuka soffa
  • Man gillar att anpassa sig efter lillhålans kiosks öppetider och alltid möta folk man känner där
  • Man vill bygga hus nära alla släktingar så de alltid finns nära och kommer på besök lite hur som haver. Å så hjälpa den framtida familjen i nöd och lust liksom...
  • Man gillar mörker
  • Man gillar köra bil vart man än ska
  • Man gillar att ha avstånd till Allt
  • Man gillar inte att gå på konserter och andra roliga evenemang om det inte planeras ett halvår i förväg

hahha jaa.. nej jag gillar inte landet. Uhh!



X2000
Jag har gått lite längre med Vovve idag trots skitvädret och så har jag hjälpt syrran men hennes dator och slökollat någon film. Kvällen ägnades åt att kolla igenom alla pappas 500 bilder från hans resa- sedan var jag nere i syrrans källarrum o mös innan natt-turen med Flompa. Å Min gamla katta vågar sig inte in här när Malli o Flompan är här men imorgon kväll så får hon äntligen sitt hem tillbaka igen. Hon är en 13 årig liten svartvit kisse, fyllde 13 nu juni....å hunden är för otäck för att komma in har hon bestämt. Men som sagt.. imorgon kväll är vi gone gone going....X2000 mot Sthlm blire då. Yaay!! Nu kommer jag/vi hem =)=)




Nattiii <3
Miizeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0