Lite efter.

Haha kan kanske tyckas jag är lite efter som bloggar 80-tals musik men kunde inte låta bli när jag som alltid med jämna mellanrum svävar omkring i youtubes musiksfär.


Hit och dit.
Idag har jag haft en full dag. jag är fortfarande kvar i Växjöt, hade ombokningsbar biljett så när syrran bad mig på sina bara knä att stanna så gjord jag det. Har fikat med Martina idag en kär barndomsvän träffade hennes/deras fina schäfervovvar också :)  Sen har jag varit hos min syssling och senare hos Kim en sväng. Efter det var klockan mycket senare än vad jag ville den skulle vara!! men familjen  styrde under lite tumult ändå upp en grillning - fläskfile, champinjoner och lök i marinad med nypotatis, sallad och ett gott glas "Monti Garbi" till. Sedan kaffe till efterrätt. Efter de där har jag fastnat här... som vanligt :P


Fjompig?
Imorgon ska syrran och jag umgås tills hon börjar jobba, då tar jag tåget hem. Innan det ska vi ha hunnit - hälsa på mostrarna, städat här, packat, hämtat mitt gymnasiebetyg och så ska jag hunnit rasta Flompan väl inför tågresan. Jag har dåligt samvete att det blivit så lite tid för henne idag.... men får föröska bättre imorgon. Hon har iaf fått vara med nästan hela dagen, hon var med på fikat och sen o hälsade på martinas ena vovve iaf. Så Hon har varit ute 3 gånger idag, men två av dem var kortare turer än vanligt. Men iof var hon ute lite när vi var på besök och sen nu själv i nattmörkret på vår baksida, så.... vet inte, kanske är det bara jag som är löjlig, fjomp-löjlig....





Goodnatt kära
trogna läsare <3

Puss
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0