gör, lyssnar och ger o tar.

very good.
Jag och Björnen har ett sunt och friskt förhållande kan vi komma fram till efter kvällen på Huma Nova. Mycket var faktiskt för oss självklara saker som vi redan gör tillsammans, ofta (vilket verkade väldigt ovanligt). Det är nog många som inte hjälps åt med det gemensamma hemmet, men vi gör det, vardagssysslorna gör vi ihop och vi pratar om känslor och viljor och vi ser o respekterar varandra. Så man kan säga att det var mycket råd för dem med dysfunktionella kärleksförhållanden med bakomliggande besvikelse o ilska för ngt som partnern inte förstod hos den andra och heller inte fick i ord varför partnern blev arg. Jag och Björn bar dock med oss roliga minnen hem och självklart saker som vi i framtiden kan ha nytta av, det är viktigt att packa på sig redskap att kunna plocka fram när man vill och behöver.


Vald.
Jag har valt terapeut efter dagens möte. Det blir han jag träffade i dag. Han fick mig att komma nära mina känslor rätt omgående vilket kändes väldigt bra. Otäckt men bra, gud vad jag ska befria känslor detta året och böla det kommer jag göra varje vecka framöver säkert vilket är precis som han sa - så befriande och friskt!
Äntligen ska jag få känna allt jag inte vågat känna innan, för det hade blivit för jobbigt då. Men nu är det dags att vända på gamla stenar. jag ser så fram emot att jobba med Mig det här året mig och mina relationer.

Kraaam
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0