flyttade festligheter.

start.
Lite tur i oturen så flyttades hela bröllopskalaset till nästa helg. De var för många av Björnens jobbarkompisar som inte kunde till helgen, så då slipper de kännas tråkigt att inte kunna vara med där! Wii =) Å i morgon börjar långhelgen på Huma Nova 09-17 jag har löst att Blanka får vara hos Matilda på studion på söder. Egentligen hade jag hellre sett att hon var hos Adina eller någon annan som haft mer tid för henne kunnat gå ut och gå en lång tur under dagen och så för hon får bara ligga och glo så mycket på studion och det känns tråkigt. Men Matilda är det ju Gratis om hon är hos, vilket det inte är om hon är hos Adina där man betalar för att hon kommer ut ordentligt och blir sysselsatt under dagen. Jag måste dock hålla ner på utgifterna så mycket det bara går så det får bli bra med studion, hon behöver ju iaf inte ligga ensam här hemma =) Å framöver kommer hon få vara hos Adina då och då vilket fall =)

Ja.
Det ska verkligen bli spännande att vara helgen på Huma Nova. Å på måndag träffar jag en till terapeut i Liljeholmen innan jag bestämmer mig! Denna gången en äldre man, han ringde precis. Jag har en magkänsla av att det blir honom istället för hon som jag träffade i förrgår. ....We´ll see.

uttur.
Nej, nu är det dags för Flompas morgontur och jag är hungrig!!

KRAAM
Miizen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0