Fester <3

Händer verkligen det ever?
himla trevlig kväll. Hela kollektivet samlat i vardagsrummet för musik musik o musik. Vi fick höra fiol-solo och så kom det Några toner ur min mun också när de andra spelade gitarr - å de som lyssnade gick ju iaf inte o gömde sig så helt illa kan det ju inte ha låtit trots jag inte öppnat munnen för att sjunga på år och dagar känns det som!! Men det får bli lite ändring på det minsann!! Måste hitta en ny gitarrist att arbeta med, fast jag vet - det kommer inte bli av antagligen. Men kanske... ska försöka iaf lite, till hösten -försöka.

Snurrig.
För övrigt har jag klurat på utbildning till hösten hela dagen och kvällen. Vet inte vad jag vill men det damp ner ett mail till mig från ETC som sysslar med tekniska YH-utbildningar i samarbete med b.l.a KTH (tror jag att det var, men kan minnas fel) Där är iaf en Sharepoint Utvecklare-utibldning på två år. Funderar starkt på att testa den, har mailat mycket fram och tillbaka med en lärare inom prog. som försöker få med mig på deras tåg. Jag vill testa för att jag är väldigt nyfiken på prog. och för att jag vill se en helt annan värld än "instutionen för Nordiska språk". Jag vet inte vad jag vill, och finns det  egentligen någon annan väg än att testa olika vägar då? Kanske skulle det passa mig som Älskar och sitta vid skärmen och när jag har slut att göra vid min dator ändå vill sitta kvar och glo in i skärmen som om det vore en tv - som om något hände där, men icke. En kvinna sa till mig att det var bra att bara bli helt tom i huvudet att det var som meditation att inte vara ngnstans i tankarna utan bara rent av glo och koppla bort allt annat. Jag vet inte men det är iaf det jag gör när jag inte gör ngt på datorn haha... Å Kanske skulle den utbildningen passa mig utmärkt då jag också älskar att skapa!! Kanske kan jag gilla det??? Tänk om jag skulle göra det!! Då skulle det vara super!!! Lärare känns okej men jag skulle vilja brinna mer än vad jag gör för det för att hoppa på där, magkänslan är inte jättebra utan bara okej, du förstår?!

AHORA!!
Nu blir de lite surf o Sex and the CITY - serie tror jag! <3

musica
"Livet är en F-ester, håll mä om det folk och fä"
Bästa Ester!!

KRAAAM
Miizeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0