..estoy en mi casa.

Viaje del tren.
nu e jag tillbaka i Sthlm. Åkte tåg igår gick jättebra och mellan Nässjö och Linköping satt vi med en jättefin shetland sheepdog som såg ut som en mini-lassie :) De gick kanonbra ihop med mina två :) Mallisen bara sov men Flompa och Snobben som han hette pussades lite. Å hon som hade honom o jag satt och pratade konstant nästan tills de skulle av. Den vovven satt hos mig när hon var på toa han gillade visst inte andra så bra men med mig gick det super, han ville jag skulle klia honom hela tiden och lyfte sin lilla tass o la på mig hela tiden när jag slutade- sööt. =)=)

Mi Amor.
Väl framme så mötte Björnen oss, hade gjort sig så fin :) Åhh skönt o vara tillbaka!! Även denna gången märks det skillnad på mig när jag varit hemma, han sa det när vi ätit lite o så - å jag vet, det märks stor skillnad. Måste fälla in alla små taggarna nu o bli den jag alltid annars är, får och kan vara här hemma, underbart!

Hoy.
Idag när vi vaknade senare än vanligt (Flompa var också trött efter resan) så åkte vi till djuraffären och köpte godis till tjejen. Sen väl hemma igen så fick hon en liten borstning också, hon har jättefin och mjuk päls nu och nästan ingenting kom på borsten, trots att jag kammade ett långt tag så blev det bara en liten minihög med päls. Goodie! ;) :)

Estros.
Ikväll kommer alla rum  här bli ockuperade. Ester kommer hit efter sin fiolkurs i Liljeholmen! Myysigt!! =)=)

Kraam
så länge
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0