Blixthelg.

To fast, To furious.
Den här helgen har gått sååå snabbt....
Vad har hunnits med egentligen, jaaaa..
Ester var ju här i fredags kväll och vi åt
gott och chit-chattade lite. I lördags var
vi nere vid vattnet och jag o Blanka
badade lite medan Björnen tittade på. När vi
kom hem så badade jag Blanka med lite
lyfta i - och lyfta ur hjälp till Badkaret av Björn.
Det behövdes kan man säga. Efter det så gick
vår kväll åt till ett Vaarmt bad efter
det fuktigt kalla, men uppfriskande sjöbadet!
med högläsning och till att laga mat och mysa till en film.
__________________________________
Framtid och hyllor.

Söndagen har varit en fixar-dag. Fönstret
här inne går att stänga igen och en hylla
över sängen har vi nu + att lite högtalare
också kommit på sin plats. Allt p.g.a min
underbara snickare här.
Söndagen har även varit tidsplaneringens dag, nu vet vi vad
som händer nästa helg och i höst. Å jag har
scannat in nödvändiga dokument Och mer eller
mindre blivit bjuden på söndagsmiddag av Honom (jättegott)
+ att vi hann med två söndagsfilmer!:) En äldre
och en av topplistans... (den sistnämnda har vi
dock inte sett klart. Är ju någon som ska jobba imorgon,
lyckost, så vi får se klart i morgon kväll antar jag:))
Å mitt på dagen var vi även ute och gick lite,
typ 45 min med då var det med mat-shoppandet på ica.
______________________________________
Fler timmar.

I veckan får jag försöka underhålla mig lite
bättre än vanligt själv för sambobambo ska
nog jobba över en hel del som det verkar. Bra för honom
men aa, som sagt.. jag får verkligen planera
så att jag inte blir allt för uttråkad här..har lite funder-
ingar på vad jag skulle kunna hitta på:P men det skulle
inte fungera utan att .... ja, en annan grej fungerar.
Sååå... vi får seeee....Men alldeles alldeles snart
drar iaf Huma Nova - Personlig Utvecklings utbildningen
igång i Gamla stan. Ska bli så spännande :) hoppas
verkligen jag Gillar den och Trivs bra, hoppas hoppas hoppas!
Å så blir det ju än mer utbildning, men vad, det är fortfarande inte
helt klart!
__________________________________________
KRAAM
Miizen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0