Avskyr fukt. Älskar N(v)atten och (M)mer...

Drives me crazy. Un poco loco.
Jaa jag fattar inte, ska det inte sluta vara så fuktigt o klibbigt äckligt väder snart. Antingen är det så varmt att det blir klibbigt eller är det kväll och bara såååå himla fuktigt att det blir totalt rått inomhus för att man har ett litet fönster öppet. Ahhhhh.... Jag hatar fukt av alla dess slag det är varför jag inte gillar sommaren ngt vidare - fuktigt, klibbigt, allergiskt, föör vaarmt och ALLERGI. Nääe Tacka vet jag hösten, det har alltid varit min favoritmånad, och så sommar utomlands förstås i kombination med havet då!! Mmmuuums!! Det gillar jag å så Älskar jag mina små djurvänner.. gos gos.. <3

Å hur kommer det sig då?
Jag Är en nattmänniska ut i fingerspetsarena så Allt blir mycket klarare när mörkret faller och natten kommer både för huvud och ögon. Natten med all sin stolthet. Ingen stör natten. Ja, oftast inte, iaf inte mitt i veckan. Natten har ensamrätt på månen, stjärnorna på lugnet och på all sin nattliga energi den skänker till vakna själar. Å på natten föds mr motivation och energi för mig. På natten finns allt (eller ja det är ju inte NY så inte allt, fast där är natten heller inte lugn) jag behöver för att känna mig lugn, ostörd, väntande och harmonisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0