100mils-helgen.

swisch, swisch, swisch...
haha. ja i helgen åkte vi bil. först Sthlm ner till Växjö sedan över till Öland o så hem till Sthlm igen, det blev några mil. Fast det gick himla bra. Det är exakt lika långt från vår dörr till Öland, som det är från vår dörr till Växjöhemmet ;43,2 mil och så 16 mil till Öland från Växjö.


familia.
Björns föräldrar hann se mycket från fredagskvällen till söndagseftermiddagen. På vägen ner Vättern-utiskten. Väl framme - mitt barndomshem nr1, nr2, min skola, mammas grav, Växjösjön och en marknad där. Kosta Boda Outlet för glaskonst. Glashotellet- Kosta Boda art hotel, Stugan, Borgholm och Kalmar stad, och dessutom två jättetrevliga och goda middagar. Andra kvällen med hela min familj samlad i stugan. På vägen upp var det mycket bara E22 och så lite kö på slutet... inte så mkt utsikter tyvärr.

home sweet home.
Så skönt att vara hemma nu!! Älskar hemma hos mig själv, hos oss, verkligen. Vi var trötta i går när vi väl var tillbaka så vi slappade bara och lagade god mat att snaska på mmm, blev jättegod köttfärsås med barilla pasta och avoccado till det. Senare en liten chokladbit till mys i sängen och lite film. Älskar min Björni björn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0