Oj oj oj.

Snart dags igen.
En vecka sedan jag skrev sist. Ja hemma var det fullt upp, jag och Björnen hjälpte pappa att olja en trappa och städa källaren, handla diverse saker och laga mat för ett helt kompani med gäster. Senast jag skrev var jag hemma och 4 dagar efter det också o de dagarna bara försvann i alla hast. Besök till kompisar och släkt och mer lyssning av redigeringar på skivan. Nästa gång jag åker ner till Småland i Maj blir det bl.a för att spela in. Undrar om jag ens kan sjunga längre? Jag har inte testat på länge nu . . . :P

Inställt besök.

Besöket på smärtkliniken som jag skyndade hem till belv så klart inställt p-g-a. att sjuksköterskan jag skulle träffa blivit sjuk, fattar inte vad det är med min tur - Alltid samma sak. Men jag har iaf varit på sjukgymnastbesök! Å så har jag knepat och knåpat med personligt brev + CV. Det var sjuuukt längesedan jag skrev ngt sådant senast. Har studerat lääänge på heltid nu alltså!! Nu har jag iaf sökt en kontorsassistent-tjänst, antagligen är det så klart 1000 till som söker tjänsten o så får man de där "Tack för din ansökan, vi hör av oss om det blir aktuellt längre fram", eller "Tack för din ansökan men tyvärr ...." bla bla bla.....öronen kryllar sig - Känns ändå skönt att ha sökt.

L.

Bakade Lasange och gjorde Grahamsbullar i går jag och Björnen. Allt blev gott!! Mm, gott med hembakat bröd. Vi planerar redan för att baka mer =) Bästa Bear och Jag vi är ett fantastiskt team! I Kärlek har ju verkligen min tur vänt iaf ;-) Wehee, jag tror jag har hittat Honom. Eller jag har det. En vacker dag ska det blir mini-mo-Bears som springer omkring här!! Haha, se upp då! :P.... Å då ska våra syrror ska få fullt upp minsann ;-P hihi :P

haha.

Tänk småbjörnar som precis börjat gå som Carina ska passa:
- Klättra nu inte för högt, Akta!! du kan ju falla där ifrån!?! kom ner nu!
- Å du då, vad gör du? Lille-Björn Nej inte den, Nej, men hallå!! HJÄLP!!

Haha, vilken syn - va kuul =)

Sleep Tight :)
KRAAM
Miizen

Kommentarer
Postat av: Cina

Haha, du är rolig du! :P

2010-04-23 @ 19:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0