1:a tabletten. och skärtorsdag = Övik.

3 år.
I dag var jag tilbaka på allergimottagningen för att ta min första smält-tablett under tungan. De var sådär måste jag säga. Det började klia i munnen och ner i halsen, sen kändes det som när man har allergi-ont-i-halsen och sedan blev det "smuligt" när jag skulle svälja. Satt kvar för observation på vilka symptom jag skulle få inom 30 min. Han sa efter 30 min att de lokala biverkningarna som tabletten ger, brukar bli bättre med tiden. Han skrev ut för en månad, o shiiit vad dyra de var över 1000:- för EN månad och de där ska jag svälja varje dag i TRE år, haha. Tänk om inte högkostnadskort skulle finnas, vilken tur man lever i Sverige! Jag kan känna i bland allt blir så barnsligt enkelt här i bland,  det finns egentligen inte mkt att klaga över. Allt är i-landsproblem.

Hungrig.
Ska äta och packa lite innan vi ska bege oss. Flyget lyfter 18.00 så i kväll är vi konstigt nog i Ö-vik och inte här längre, hehe. Nu ska jag lösa i-landsproblemet  - Hur tar vi oss bäst till flyget med packning och katt? ;P :D

KRAAM
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0