Söndagnatt

Jaha då var helgen förbi igen. I morgon blir det fortsatt arbete med projektet. Puh.
I går var det FEST här till långt in på morgonen, jag somnade till slut sittande i vår supersoffa, lite trött där. Å det blev inte så att vi inte följde med ut utan istället så att ingen gick ut. Alternativet att gå ut diskuterades inte ens. Det kallar jag bra fest ;-P Vi drack öl och rökte vattenpipa och lyssnade på världens bästa musik och hade en brasa tänd..det var riktigt mysigt, väldigt bra fest. Alla sov över och mycket roliga bilder och minnen finns nu bevarade. Härlig lördag!, och kärleken mellan mig och sambon den bara växer!! Stackarn råkade dra in vätska i luftrören under festen, STARK vätska, aa det var faktiskt Whiskey, det var Inte ngt bra. Fy, det kändes som om han höll på att kvävas sa han efteråt. Björns bror fick visst för sig att han skulle släcka ett ljus med ett spelkort, han träffade ju imponerande ljuset, precis när jag ovetande om vad som var på gång gick förbi, för då slog det eld och lågor kring ljuset och kortet. Åhh, ljushuvuden ;P.... som alltid blev jag glad att det inte var min sambo som gjorde det där.
För Övrigt så har jag vänt på dygnet under helgen så därför sitter jag och nattskriver just nu. Har iof alltid älskat natten, den är så fridfull och härligt nattsvart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0