President Medvedev

åkte mer eller mindre exakt 75 min innan min handledning idag, in mot stan, Jag körde. Det gick fantastiskt bra förutom det utomordentligt gråååa (men inte ovanliga) vädret då. Jag hade Björnen vid min sida och mitt projektarbete. Tyckte de skulle bli kul att träffa Kristian som han heter min Design/Layout - handledare. Vi kom förbi Gullmarsplan och ut på E4an, då helt plötsligt tog det totalt stopp. Det stod heelt stilla i trafiken, kort där efter hördes radion - Transport av President Medvedev till Arlanda pågick så E4 an hölls för tillfället helt avstängd. Utmärkt, jag fick höra av mig till handledaren och rapportera läget, han väntade på mig en halvtimme extra fixade lite ärende och diverse och tyckte det var jättesynd med kön. Det tyckte jag också, det hade varit så skönt att ha det överstakat innan morgondagen av många skäl. Men aa...Trots hans vänlighet och att vi var fysiskt inne i stan så gick det inte, eftersom trafiken fortfarande stod helt stilla, å så pissregnade också till råga på allt OCH immade igen i hela bilen.... som jag skrev till honom "så nära men ändå så långt bort".



Björn och jag hade trots misslyckandet ingen tråkig tid i bilen, vi skrattar och småpratar för det mesta när vi är tillsammans förutom när vi är för trötta eller så klart. Vi bestämde oss p.g.a. kön att helt vända håll och göra ngt bra av situationen, så vi tog oss ut mot Heron City och gick ut och åt och såg en Bio. Vi tyckte de var rätt smart att få fira och mysa lite själva också eftersom på dagen + fredag så blir det middagar och feeest =) det blir SWEET :-)  Hur som så beställde vi biljetter till 2012 och åt på Amazonas medan vi väntade. Det var jättegott, men tyvärr var filmen ett bottennapp. Den var alldeles för amerikaniserad, alldeles för lång och kändes alldeles för orealistisk. Men vi hade de mysigt iaf =) När vi kom hem behövdes det sista på projektarbetet göras för att kunna lämnas i hans brevlåda imorgon. Handledningen ska nämligen ske via telefon nu.... men det blir nog bra ändå. Björnen hjälpte mig med det sista, men stackarn får aldrig tillräckligt med sömn, å jag säger ju åt honom att han inte behöver hjälpa mig skära! , men han vet att jag får ont i händerna vilket leder till att jag darrar, skär snett och blir superirriterad.... så det går inte att stoppa den sötingen.... utan bara att få dåligt samvete att han behöver hjälpa mig, aa... de där var min dag. Nu ska jag som vanligt iaf försöka sova :P

KRAAM

-Miizen-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0