Music´s Life

Den här veckan har jag börjat gå upp och gå o lägga mig samma tider som min samboBear. hih. Ganska skönt att gå upp och gå o lägga sig, bli trötta samtidigt... Vi längtar mycket till flytten, men den är näära nu, snart december ju och sen går det SNABBT! Å då ska vi hämta kissemissen också!! Wiii. Shit vad skönt det ska bli med sällskap om dagarna hemma :-)

Förresten har jag avslutat mina studier här och nu, det kändes helt enkelt inte rätt. Jag hade ingen lust, energi eller motivation för den. Det där var inte alls vad jag ville och jag måste säga att jag redan nu känner mig gladare och piggare!! jag känner mig FRIII =) så skönt. Usch för den kursen, vet inte ens vad jag skulle ha den till ju. Jag vill SJUNGA SJUNGA SJUNGA det är jag!! Musik är mitt liv, särskilt som allt är efter mammas bortgång. Jag vill leva genom musiken och sången. Jag har massa ideér om hur jag ska gå vidare nu så det går ingen nöd på mig. Känns bara fint. Allt ordnar sig =) Alltid!!
-Kramar Miizen-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0