Höga berg och djupa dalar, ponchos och panflöjtar

Den här låten älskar jag, den är i sin grund en Colombiansk folklåt. Jag blir sååå glad varje gång jag hör den!! Fantastiskt den påminner mig om landskapet i mitt land, om glädjen, människornas stora hjärtan och stora varma leenden. Jag kommer alltid älska mitt Colombia. Lyssna på den här låten och njut....
Klistra in detta URL i ditt adressfält ELLER välj "Cuando" under Länkar i menyn till vänster.

http://www.youtube.com/watch?v=6kaYBfWOt2M&feature=related

För övrigt måste jag bara få påstå att Colombia har världens vackraste tjejer
>>
Finaste, härligaste flaggan
Det är SOLEN, HAVET och den HETA GLÖDANDE JORDEN
Här ligger Colombia och Jag är född i Pasto Narino.
Ett kokande Pasto Narino
Det var lite mer av vem jag är..... tillhörigheten jag känner till landet är definitivt en del av mig.
Jag är glad jag inte är kvar där men det är ändå alltid ngt jag alltid kommer att leva med...
Det glödande landet, den glödande staden och de glödande människorna som lever där. Någonstans
där ute kanske jag har mina biologiska föräldrar, kanske lever de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0