Firande, slut.

Helgen gick bra. Det var kul att träffa all släkt och kul att Björn träffade alla också. Jag fick mycket fint, de mesta var ngt av det jag hade önskat mig. Överraskningarna var en bärbar hårddisk av familjen Petersson och Helena, och en turkos halsduk av Sara och Torbjörn... men den största ÖVERRASKNINGEN av dem alla vara att kl: 10.00 på lördags  förmiddagen ringde det på dörren. . . jag gick och öppnade å det var.... min Syster!!!!!! :D jag blev verkligen såååå överraskad och Glaaaad!! ihhh. Av henne fick jag ett halsband där det stod "Storasyster", jättesött :) Av pappa fick jag 12 vinglas och ett AndersPetter 24-delars bestick-set. Jättebra :) Av pappa har jag ju förutom det fått en jättebra tillställning med tre rätters meny (maten var fantastiskt och de tre väl utvalda vinerna till dem) och dessutom har jag fått min Tv av honom i förskott :)

Nu kommer en ny vecka och nya grejer är på gång.
Stoor Kraam
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0