3MORE

Days. 3 hela dagar är det nu kvar tills jag ska bli 25 år. Undrar vad som ska hända på min dag? vilka som minns min dag? och hur många vi kommer bli på födelsedagsmiddagen på Patricia som är tänkt? Jag blir bjuden på mat där och alla som kommer med och äter får halva priset... man får vara högst 35 st å så många kompisar har jag inte ens så det är ju ingen fara med antalet :O  Patricia ligger vid slussen och är både ett homo och hetero-ställe. Vissa dagar är det bara ett gay-ställe. Har varit där ngra gånger tidigare, alltid bra med fest där. Patricia är alltså en båt som ligger i hamnen vid slussen, har öppet alla dagar i veckan och på helgerna kör party till 05.00..
aa det är väl vad som är planerat + fest i helgen då förstås. Sen nästa helg ska jag fira hemma hos pappa med stora feta släkten, blir säkert jättetrevligt det också. Ska nog åka till Gbg på söndagen då, på vägen hem, och hälsa på Marlon-kissen och hans föräldrar :D kul. Tänk om man kunde få honom i 25 års-present det vore ju en lite dröm, men det går ju inte, men kanske en liten del av honom? Svansen kanske? hehe syrran kanske kan stå för svansen, ska fråga ;P Jag har fått många frågor om vad jag önskar mig, men jag vet faktiskt inte riktigt;P Jag skulle tex önska mig en finare, känsligare microphone än den jag har men det går ju liksom inte eftersom det inte är billiga saker men ska verkligen tänka igenom vad jag önskar mig....skriver iaf en liten lista nedan nu:
  1. Parfym
  2. Musik CD:s
  3. En helårs prenumeration av SOLO
  4. Klocka
  5. Snygga moderna tavlor till nya lyan
  6. ...
Det där är vad jag kommer på i skrivande stund.
25 25 25 25 25 25 25 25 25 25 25 25 25 25 25 25 25 25 25 25
det är inte sant alltså 25. hehe. Grattis till lilla mig, hurra hurra hurra!
Fast inte ännu ;P
KRAAM Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0