Söderöver

Åker till Växjö imorgon för att prata och försöka reda ut ett och annat med faren. Hoppas det går bra. Tillbaka på onsdag och då är det tid med den andra pappan som gäller :)  Bjorns pappa vill säga. Jag ser fram emot båda pappa-träffarna. Björns pappa är på kurs nere i Sthlm, igen, tror jag det är iaf? :) Så vi ska fira Björn igen då och äta födelsedagsmiddag i staden ngnstans, hela familjen, ja, nästan :/ men vi träffar Björnmamman bara två dagar senare så det blir bra :) OCH jag måste fixa rese-kit till Liten (kisse) , han ska ju flyga med oss upp och då måste han ha en speciell väska... yep. Maten han äter heter förresten "ROYAL CANIN Babycat" vet jag har en läsare som har undrat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0