Röraa

.. då var vi tillbaks i Sthlm. Allt här är upp o ner eftersom vi inte kunnat plocka upp våra grejer tidigare då hyresvärden fortfarande bott här. Inte kul, det saknas mycket här nu både saker och pengar för att få i ordning. Vi har stugan som måste slutstädas också. Känns inte kul alls, men det löser väl sig antar jag. Mellandags-rean kan jag ju fet-glömma, kommer inte att inhandlas ngt onödigt till detta hushåll inte. Å inte vet jag hur jag ska göra framöver, men antar jag måste köra för att få in lite pengar, blir väl bra. Björn vet inte heller hur länge till han ska jobba jan-feb? eller längre? Inte heller vart han vill plugga, men vad han vill bli har han iaf klart för sig. Men han har ju tid och tänka  mer medan han pluggar upp alla matte- och språkkurser han behöver inför en vidareutbildning. Han vill ju börja så snart så möjligt när han vet han har så många år framför sig. Jag behöver läsa Spanska steg 3 på komvux, ska försöka göra det samtidigt som Björn sen.

Annars vet jag inte vad jag vill. Saknar musiken och sången ngt våldsamt!! Det gör ont! Ska använda alla pengar jag kan sen på att försöka komma  tillbaka till mer sångtimmar med pianist. Känns som slöseri med tiden att inte utöva den längre. Verkligen, varenda liten stund jag vet kunde användas annorlunda känns så tung. Borde ju börja sjunga hemma själv mer, men utan mål blir det så konstigt.... Å det här med Lärarprog. känns bara som ett nödvändigt ont att avsluta, som en nödvändig back up. För Vad kan jag annars bli? Måste väl ha ett säkert kort antar jag? Fy f-n vad tråkigt... just nu känns inte de här med framtiden så kul. Inte. Blö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0