Orbitrek-variant

Pappa har en träningsmaskin sen början av december, den har jag testat igår, OCH, idag :) Själv har han inte testat den ännu. Han har varit förkyld säger han, fast jag vet inte jag :-P  Den är väldigt skön att trampa på iaf, mkt bättre än min. Men det är en bättre maskin än den jag har, en helt annan klass, även om jag måste säga att jag är nöjd med min. Den här är helt enkelt snäppet värre, cool sak. Me likeii! Efter det lilla träningspasset idag så blev det dusch, sen har jag spelat piano en stund och lagat mat och lyssnat på musik o sjungit :-) Å utanför så snöar det för fullt. Just nu "All I want for Christmas" med Mariah Carey i högtalarna! En låt som jag har själv spelat, gillar den.... lalala. Nu ska jag plocka ut ur och sen in diskmaskinen åt pappa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0